سوالات متداول

آموزش مرحله ای ثبت سفارش

  1. ابتدا در صفحات مختلف سایت وارد شده و محصولات مورد نظر خود را کاملا بررسی کنید. در قسمت توضیحات اطلاعات کتاب و در قسمت اطلاعات بیشتر توضیحات تخصصی و کامل تر موجود می باشد.
  2. کالاهایی که قصد خرید آن هارا دارید به سبد خرید خود اضافه کنید. (افزودن به سبد خرید)
  3. وارد صفحه سبد خرید شده و اگر کد تخفیفی دارید وارد کنید.
  4. تسویه حساب را انتخاب کنید و اطلاعات پستی خود را به طور دقیق به همراه کد پستی درست وارد کنید.
  5. بر روی ثبت کلیک کنید و وارد صفحه پرداخت شوید.
  6. مطمین شوید صفحه پرداخت شما به صورت https:// باز شده و امن می باشد.
  7. اطلاعات پرداخت عضو شتاب خود را وارد کنید.
  8. کد مربوط به سفارش و اطلاعات سفارش را نزد خود نگه دارید.

اطلاعات بیشتر برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال می شود.

حساب کاربری شما به صورت خودکار ایجاد شده و قابل دسترسی می باشد.

سفارشات کی به دستم میرسه؟

سفارشات تهران توسط پیک موتور در کمتر از ۲۴ ساعت به دست شما خواهد رسید.

سفارشات با پست پیشتاز ارسال می شود که معمولا ۴۸ تا ۷۲ ساعت ممکن است رسیدن آن ها طول بکشد.

در مدت زمان تخفیفات ویژه ممکن است این زمان اندکی تغیر کند که در این صورت در صفحه صورتحساب به اطلاع مشتری خواهد رسید.

از کجا بفهمم سفارش من در چه وضعیتی قرار داره؟

در قسمت حساب کاربری سفارشات خود را می توانید انتخاب کنید و  وضعیت آن را بررسی کنید.

در انتظار پرداخت : پرداخت بانکی انجام نشده و نیازمند پرداخت می باشد.

در انتظار بررسی : سفارشات جهت بررسی به انبار ارسال شده.

درحال انجام : سفارشات در حال بسته بندی و ارسال می باشد.

انجام شده : سفارشات تکمیل شده و ممکن است در حین ارسال از طریق پست باشد.

لغو شده : به درخواست مشتری سفارش در مرحله لغو قرار دارد.

مسترد شده : مبلغ سفارش بازپس داده شده است.

کد پیگیری مرحله پستی رو از کجا بگیرم؟

در سفارشاتی که با پست پیشتاز ارسال می شود کد پیگیری رهگیری مرسوله پستی برای شما پیامک می شود.

اگر کد پیگیری را دریافت نکرده اید به سفارش مورد نظر مراجعه نمایید در بالای فاکتور قسمت یادداشت ها کد رهگیری پستی موجود می باشد.

رهگیری مرحله پستی

از کجا راجع به انتخاب کتاب مشاوره بگیرم؟

برای مشاوره رایگان انتخاب کتاب ازطریق آیدی @Kelasend_support در تلگرام، سروش و ایتا اقدام نمایید.

چگونه سفارشاتم رو لغو کنم؟

برای لغو سفارش به حساب کاربری > سفارشات > نمایش سفارش مورد نظر مراجعه کنید.

کد سفارش را دریافت کرده و از طریق پشتیبانی آنلاین در گوشه سمت راست صفحه اعلام نمایید.

چطوری کد تخفیف بگیرم؟

شما از چند طریق می توانید تخفیف بگیرید :

  1. محصولاتی که در آف باکس به صورت موقت تخفیف دارند.
  2. جشنواره هایی که در کانال های رسمی کلاسند اعلام  می شود.
  3. خرید انبوه و سازمانی ویژه مدارس و آموزشگاه ها(تماس با پشتیبانی).

چرا پیامک سفارش را دریافت نمی کنم؟

اگر پیامکی دریافت نمی کنید پیامک های تبلیغاتی خود را فعال کنید ممکن است بعضی از اپراتور ها این پیام ها را تبلیغاتی شناسایی کنند که این مشکل از طرف ما نیست!

همچنین حتما آدرس ایمیل صحیح وارد کنید که اطلاعات از طریق ایمیل نیز قابلی دریافت می باشد.

جواب خود را پیدا نکردید؟ بپرسید :

ایمیل : Info@Kelasend.ir

شماره تماس : ۰۹۳۸۷۹۲۳۶۷۷

تلگرام، سروش و ایتا : @Kelasend_support

و پشتیبانی آنلاین در گوشه سمت راست وبسایت